今日開始開工lu~但阿廷第1日已經唔知醒...成11點先返 不過又話8點開工...而家成10點先開工...搵少好多... 最主要既原因都係因為+2食幾粒藥都成粒鐘... 我地3個今日都係做包花仔,包包下阿霖去左買煙 下午個餐有個叉雞飯食~下午+2返左屋企食藥 到夜晚6點就話放工...今日真係搵少好多... 一放工阿霖就去搵女...而我同阿廷就上左+2屋企 冇幾耐+2收到電話話我地知9點半又落去 好野~又有工開~於是我地9點鐘落左去 成點鐘先收工,收左工仲食左糖水先返屋企