今日頭2堂係maths,我開始專心咁聽書,終於都學都少少野 英文,升升同揮中立,搞到我地個組輸左...要出黎唱歌,so fuck 不過最尾佢地2個都要出黎唱,之後2堂chem都係度發夢 lunch之後係budd都中文,放學之後就返屋企 而家越黎越早返屋企,以前點都會兜下路.去下呢度去下個度架ma 或者煲埋煙先走,唔到5點都返唔到屋企,而家?4點半已經返到屋企 真係想溝番條女等我有d野攬下,可惜...