今日頭2堂中文,做綜合,本來唔想做,但見到個個都咁勤力唯有做啦 落堂個時miss謝鬧d冇做野既人,好彩我有做,之後phys sun sir教左1陣書就叫我地做功課,我同牛奶唔使幾耐就做完 所以係咁傾計,之後2堂bio,牛奶同蔡樂敏傾計,搞到我冇野做 好似俾人遺忘咁,我終於明白Dororo既感受,lunch之後係3堂TT 死黃孔凰冇返,搞到冇得聽歌,頭個堂係司徒代,所以訓覺 第2堂係貓王個中文阿sir,佢渺小到佢入左黎我都唔知...(因為我訓左覺) 最尾個堂係鄭少輝代,放學之後就返屋企