頭2堂英文,都係發下夢咁過,之後chem,悶到嘔 之後maths,謝佩慈冇返,2堂空堂同牛奶傾下計 琴日黃孔凰冇返,今日就謝佩慈冇返...fuck lunch之後係phys,phys要測驗,唔撚識 最尾2堂中文,好彩琴日有做綜合,因為今日miss謝話我作交內容岩 之後上上下堂個冷氣冇啦啦熄左...so fuck... 放學之後就返屋企執野,因為我間房大革新 買個櫃返黎擺我d模型~夜晚同因為傾計,佢終於幫我打探到啦 係冇架,但點解佢要呃我?!