╰孤單心事╯
愛「你」是孤單的心事 不懂你「微笑」的意思
av219
暱稱: 衰枝
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
唔識
中文
開始test
返學
繼續
文章分類
全部 (436)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 436
留言總數: 44
今日人氣: 14
累積人氣: 4409
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


曬相 分類: 未分類

今日頭2堂bio,都係係度傾下計咁過小息之後就係2堂eng
原本day5先係最後1堂miss張教既英文堂,但day5又要入hall
所以都唔知點算,唔想miss張走呀,佢走左陸志偉條仆街又要教返我地...
再之後係P.E,跑圈都跑死我...跑左8個圈...之後同牛奶傾計
lunch miss張請飲野,不過俾+2飲左好多= =
lunch之後係2堂budd,都係訓覺咁過,最尾個堂要入hall聽講座講毒品
放學之後就行落青衣城曬相,曬完就寄俾阿廷






訪客留言 (返回 av219 的日誌)


connie 於 2006-04-01 12:22 AM 發表:
我會記得你呢個學生0既! 一定! 你都俾心機啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都會記得你呢個靚女miss
我而家俾心機緊架啦
得閒多d黎留言啦
Posted at 2006-04-04 12:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



嫦 於 2006-03-31 09:04 PM 發表:
哈哈..你地成日都要跑..跑死你地
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉,黃顯揚不嬲都kid kid地架啦
跑完圈就話自由活動,d人工呃返黎既...
Posted at 2006-03-31 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]