今日頭2堂bio,都係係度傾下計咁過小息之後就係2堂eng 原本day5先係最後1堂miss張教既英文堂,但day5又要入hall 所以都唔知點算,唔想miss張走呀,佢走左陸志偉條仆街又要教返我地... 再之後係P.E,跑圈都跑死我...跑左8個圈...之後同牛奶傾計 lunch miss張請飲野,不過俾+2飲左好多= = lunch之後係2堂budd,都係訓覺咁過,最尾個堂要入hall聽講座講毒品 放學之後就行落青衣城曬相,曬完就寄俾阿廷