今日要去明受驗眼,所以1點9係芳枝角地鐵站等阿爸 之後1齊行過去明愛度~去到都係2:15 所以坐到2:30先登記,之後上左4樓驗眼... 驗到4點左右,醫生同我講我應該係先天性弱視... 之後原來諗住睇完就去行下街,點知滴左d眼藥水 結果隻眼好蒙所以行唔到街要返屋企