今日原本係去bbq,但個個都冇錢唔去~ 而我又唔想夜晚係屋企,所以我決定去+2屋企~ 夜晚仲係佢屋企食住家飯~再夜d同就司徒+2去食宵夜~ 食完宵夜都12點半lu~因為聽日去明愛驗眼,所以今日要早d返... 如果唔係可能會夜d返架...