今日11點幾就起左身,12點幾就返青衣 返到青衣就即刻開工整我部超豪lu~ 部車擺左係度成幾個月都仲係咁樣... 冇幾耐終於整好啦...但水潑點整都唔岩,會唔會係新記超豪既擺法...?! 夜晚就落街食飯,原本諗住去+2屋企,但佢話冇野做唔洗lu~