難得有覺好訓...今日我訓到11點幾先起身 起身之後發覺間屋好嘈,原來有人黎左 原來係阿巫同大家姐黎左~ 之後落左餐廳食野,食完就過灣仔... 過完去就坐船去尖咀行左陣,之後搭1A去火車站睇戲 睇哈利波特,麻麻地好睇啦...之後就返屋企