整到大約5點9,因為入屯門所以走先
落到樓下原本諗住搵的士去葵芳/荃灣,點知見到有44
所以決定搭44出美孚轉N260,大約6點2N260開車
睇到個路線好似好兜咁,但原來都好快入到去,7點鐘就到~
之後上左屋企1陣就落去賣旗...賣賣下返左屋企去廁所
之後再賣過,賣到10點左右阿婆已經賣哂...
所以佢就幫我繼續賣左去...我就返左屋企訓左陣
之後大約12點出旺角搵阿媽食飯,食完飯就返屋企
之後訓到6點就沖涼過長發,去左OK買左個杯麵食
之後上+2屋企繼續幫+2,係度同佢阿媽同佢阿哥傾下計咁...
冇幾耐阿霖又黎左,之後又好似琴日咁做做下出去煲煙
做做下阿霖叫我陪佢落去搵女...我順使煲煙+食雪糕
大約11點10落左去接嘉倫上黎,之後做到1點阿霖走左
而我就做到1點8就搭的士返屋企...
|