今日原本唔洗返學架...點知死陸sir叫我地返黎考口試... 結果8:35同阿廷返學...返到去但以為已經分左組..原來唔係 又以為先黎先考,點知俾人打哂尖... 之後阿廷問人要考幾耐,當我地知道之後就去左惠康買雪糕食 但岩岩返到學校岩岩有人入去...即係又要等... 結果我地係最尾考...考完都差唔多十點... 所以去左涌美煲煙,煲完就返屋企訓覺,訓到2點幾起身食野 食完野同阿霖再上涌美煲煙... 煲完就落青衣城買戲飛,行下街...之後就返屋企再訓過