今日考2份卷,2份都係英文... 第1份係reading,第2份係writing... 考完之後都11:35 lu,+2拉左我去搵司徒 本來以為係青衣,點知原來司徒出西九搵方美寶... 係長青巴士總站等左司徒幾鬼耐... 上左42A,先係度諗...+2同司徒搵方美寶...關我叉事?! 出到西九去左m記食野,司徒請~ 食完之後等左幾鬼耐方美寶先黎呀... 之後係西九行左陣就去IVE搵李勇蘭同鳳鳳 去完之後原本諗住接十仔佢地放學,但發覺太攰啦 所以搭車返屋企,返到青衣司徒上左我屋企入歌~