我發覺我阿媽好勁...佢可以2度令我O咀... 點解?睇下啦 我:我 阿媽:阿媽 阿媽:同我去街啦 我:好呀,不過你諗去邊... 2分鐘後... 阿媽:東涌啦...反正未行過... 我(O咀)...唔好啦,好遠呀,又冇野行 阿媽:咁觀塘APM啦... 我(再度O咀):唔好啦,好遠呀... 簡單幾句對話...已經...唉~ 最後決定去沙田,本來連沙田去唔想去...因為Joanne住個邊...