今日考phys一科...最後係死左... 結果我同阿霖,+2佢地去煲煙 煲完佢地上左我屋企,霖同利永健打PS2 我同+2係房度玩,之後+2落左樓下拎飯 拎完上黎我屋企食,因為+2媽媽得2支涼茶,所以得我同+2有得飲 但因為唔可以俾霖同利永健知,所以...我地決定係房偷食~ 哈哈~期間利永健入黎,好彩我手快拎走2支涼茶~ 之後+2同利永健點幾走左,霖就3點幾走... 夜晚係屋企打邊爐