今日終於都考maths啦...好驚呀~ 返到去幫阿唐借計數機 卷1係肥林監考,搵哂成份都搵唔到1題識做... 之後小息,再上去考卷2,上去個時4樓廁所唔知係度做咩... 卷2係何sir監考,開始個時睇睇份題...冇1條識,所以我決定擲骰子 之後訓覺,冇幾耐就放學lu~ 之後同阿霖阿廷去煲煙,煲完就返屋企擺低d野去青衣城食野 食完野就返屋企打機