今日考中文lu~卷1係reading 卷2係writing,咩都唔識... 放學之後去左名古屋食野,食完野煲左飛煙就返屋企 之後住左陣就同阿霖去青衣,點知阿廷打黎話等埋佢 所以我地係宏福等佢~之後阿霖返屋企,阿廷陪我拎模型 拎完之後我地居然見到何雅琪... 之後係青衣城等阿霖,等完就返屋企lu~