今日係阿姨生日...所以朝早去左葵芳飲荼 之後諗住叫+2阿霖同阿廷上黎點書 點知上到黎都唔係溫書既... 1個打機,1個傾計...到最後仲走左睇電視... 結果咩都冇溫到...到6點鐘出到搭41M去荃灣轉66M 之後係大興行左陣就上去酒樓度坐~ 坐到8點幾先有得食...食到10點幾先走...