今日朝早要幫阿爸同阿婆拎野
所以10點幾就走左,不過搭車前去左偉記買野食
買個時見到走左架41A...於是我決定搭機鐵
去到青衣間3個時見到+2媽媽...
我去到荔景轉荃灣線,架車超臭...又有個男人係度食野...
我係佐敦落車,去左HH睇模型,見到5007只係$99
於是2話不說即刻買左佢,我都知部車咁平都唔方好
不過部車都唔係差,冇甩油崩角,只係水貼爛爛地...都可以接受
幫阿爸拎完野就去鴉蘭拎蘗,拎完之後就同阿媽去食飯~
食完就搭地鐵去葵芳搵阿姨~冇幾耐就返屋企同阿廷打機~
打打下機阿筠add我喎...
|