今日考TT,終於考到最後1科啦,又係入hall考 考到10:05,不過坐既位置唔同左,有d陌生感覺,好唔自然 之後返左屋企坐左陣就出街,先係落中華俾番本艾蕾卡牛奶 之後過左中環,再去葵芳,係葵芳見到好多熟人... 細b啦,我地班d人啦...之後去左涌美買煙,最後返屋企訓大覺
miss張今日走啦,我好唔捨得你呀~miss張