今日下面條路封路,咁岩要搭409出千色店... 結果要去青衣邨搭41M行過去,可惜行到過去岩岩走左架41M 但又咁岩俾我見到有去荃灣既409,都算係不幸中之大幸 同屋企人行左陣街,之後3點幾係西鐵站搭43B返屋企 夜晚同+2,朱嘉慧落左戲棚,衰銘又話睇電視唔黎~ 今次多左好多野食呀~我地買左串燒啦,臭豆腐啦,糖水啦 食到12點朱嘉慧同+2上左黎我屋企執筆記... 成12點10佢地先走...