今日鬼死咁早就出左去荃灣飲荼 飲到12點左右就搭43B返屋企,之後坐左1陣就出紅磡 真係蠢左啦...41原來可以去到架 我仲要坐44出旺角轉6F...不過有得搭膠牌超豪(JG2912)^^ 去到佛光街落,搵左幾鬼耐先搵到維港中心呀= = 之後大約5點幾就搭41@HJ8495返青衣 之後去左青衣城買左個蛋糕...