今日頭2堂係中文堂...我又衰多口俾人屌啦... 小息之後係maths,跟住係bio,bio又要test啦,我唔識呀... 之後係2堂phys,阿唐冇返冇得傾計lu~ 跟住就lunch,衰銘居然話陪我地慳錢係學校食麵... 之後TT,又係係度做中文功課,1路做1路玩,仲玩得好癲tim~ 之後就放學lu~夜晚阿媽又叫我陪佢去買電話,買左部K750i...