今日頭個堂係phys,之後係bio,bio又要test,因為琴日個d未測哂 之後係2堂chem~上親實驗室都預左冇左半個小息... 之後係2堂maths...之後係lunch,又係係學校食麵 食完就去左買校章= =歐揚薇徙左我$8.5,算,我唔計較 上到去又俾佢整= =整到我成件冷衫都係粉= = 好彩佢肯幫我抹^^不過個衫就居然可以揸得出水... 都唔知佢點洗架...之後係英文,上左1堂,其餘2堂就做性教育工作坊 之後就放學返屋企lu~