今日係阿筠生日,唔知點解我冇勇氣同阿筠講生日快樂 於是叫joanne幫我同佢講,到夜晚11點幾沖緊涼個時冇啦啦電話響 仲要響左1下就冇聲,嚇到我死咁滯 之後出黎睇番,先知原來係因為電話冇電所以響左1下就冇聲... 心諗應該係+2打黎,點知睇1睇...原來係阿筠... 佢仲留左言,問我做乜唔親自同佢講生日快樂,但親自同佢講都要等聽日 於是我拿拿臨打黎俾同佢講囉,而且佢傾左陣計先知道佢又煲番煙... 傾左十幾分鐘佢阿鑣鬧所以收線lu