今日我地去身體檢驗,原來牛奶都係今日既
諗住同佢去tim,但佢諗諗下又唔去
因為唔想去+同阿霖去...所以佢唔去
但佢又打黎問我借手掣,原來佢係屋企打機...
所以12點幾落左樓下借手掣俾嘉琪
之後返屋企換鞋上涌美買煙煲,之後行左過去長康2期等阿霖
等左佢差唔多成半粒鐘...又要食西北風
之後搭88D出葵芳行上去,去到之後打廷先打黎問我係邊
之後我問返佢轉頭,原來佢仲係陽光...於是佢飛的過黎
之後我地聽講座,見護士,我差D要轉介呀
因為我份問卷d分好高...等埋阿廷之後我地就行落葵芳行街
之後係葵涌廣場撞到衰銘同佢阿媽,佢係度扮乖仔...
之後我地3個去左新都會個平台煲煙
煲完之後阿廷要出荔枝角拎8仔,所以我同阿霖搭88D返屋企
|