今日要過西環驗眼呀,所以冇返學
9點幾起左身,冇幾耐十仔打黎,佢以為我返緊學聽唔到電話
但我1聽佢就收左線...之後佢話接我食lunch,但我都冇返學...
之後佢打黎話lunch個時搵我之後10點幾出門口,阿爸係荔景站等我
之後1齊坐東涌線過海,坐坐下十1仔又打黎,叫我過黎
我咪好無奈咁同佢講我係邊個...又話lunch先搵我...
去到之後都係諗住轉港島線係上環係過去
點知阿爸話係香港站行過去...行左成半個鐘...
11點10先去到,原本係13樓既,登記完叫我落12樓睇
睇完就話我唔知係咪因為唔夠訓所以度唔到而且隻眼好腫
要轉介我去第2度檢查,所以上番去13樓度,個醫生又幫我cheak多次
之後寫左封信轉介我過明愛(我出世既地方)
走個時都1點lu,之後搭KU1311@904返九龍
阿爸幫我去明愛排期,而我就係旺角落車轉HU8087@44返青衣
返到屋企擺低D野先搵十仔,我地上左長康
之後因為我費是俾人屌所以我返左屋企
大約3點幾就出過去,返葉記睇下,行到去岩岩見到周嘉...
去到門口又見到譚sir,之後見到阿唐,俾左條tie佢,冇幾耐又見到阿強
之後阿霖出左黎,冇幾耐又返入去,冇幾耐迓佬想飲水
於是又叫阿霖出黎幫佢買水...冇幾耐十仔佢地話上梁植偉
但我唔想去,於是返屋企換衫入屯門,搭FP9563@58M
|