今日係重陽節,所以放假~襯今日放假就同+2去買野俾廷妹~ 今日12:10出門口,差唔多到個時陳家宜先話e+去沖涼... 結果搞左好耐先落到黎~之後搭HU366@44出旺火~ 坐係車尾同+2傾計~之後冇幾耐就落車~行去潮流特區~ 之後係個度見到陳淑妍同鄺路英~之後又出左葵芳~ 最後我就搭AD入屯門~出黎個時就搭AV~