今日又要早起,又要著住校服去red cross~ 今日7:30出門口,煲左飛煙先去長發~等到大約8:45就去皇仁舊生會度~ 原本小丸都覺得霖好煩,而boey就覺得霖咸濕...佢真係唔死唔得~ 之後行到過去等左1陣就上去hall聽野~聽完之後就去周圍玩~ 玩完之後就放lunch~食完之後就上急救課程~唉~勁眼訓呀~>< 之後4:00就走,行返屋企大約行到4:45就返到~ 之後就落左青衣村打冷(因為阿媽生日) 之後就返屋企lu~