琴日1:30先訓,今日俾人9:30就叫醒我去葵芳美心飲茶~
唉~眼訓到爆~飲茶個時唔係食左好多野,之後11:3x走~
搭46X去大圍睇傑出車長選舉~原本諗住唔去架~
又冇人陪,同屋企人去又唔好玩~但好耐冇去過~所以去行下囉~
搭中左架銀柱AD,之後係大火落車~等轉車接送~
1黎就黎左好多架啦~我地行呀行~終於到我地上車~上架ATE呀,正爆~
去到之後,拿拿臨去影巴士,之後再行下D攤位遊戲~
跟住買左2架EFE既VOLVO WRIGHT單層車~
$60架,原價幾乎$300,抵到爛啦~不過真係爛既~好多都甩油~
油出界~結果係俾人迫既情況之下,買左最好個2架+NEOPLAN 15米
之後就去睇洗車~又係坐ATE^^跟住就走啦啦~又係坐ATE^^
不過到走既時候都唔洗用飛既~之後出左沙田食野
行1陣就搭FC5718@49X返屋企
|