今日考中文作文同佛學
難到死呀~之後小息,跟住再上返黎,據消息指出,今日miss ho"火羅"爆
今日於上午差唔多考佛學時,3B班(即佢監考個班)已經入左課室
但其他班仍未入去,於走廊大吵大鬧
於是佢就好醋咁出黎鬧人,之後就"0彭"埋左道門
明知葉紀南既野殘舊,但都咁大力閂門,結果成班3B反鎖於課室中
眾人怒啤miss ho,騰雞既miss ho立即搵救兵-miss謝,幸好道門仲開到
後來以策安全,決定去第2個課室考試,但因座位不足,結果miss ho又開金口鬧人
到最後都係要返原來既課室開考試,最後遲左好耐先開考
好彩呢d事唔係我地班發生,如果唔係我1定係第1個her佢呀~
之後就去左火車頭煲煙,澤澤都有去架~佢都煲架喎~
之後返左屋企,廷,霖同利永健都係度~之後冇幾耐就走左
我都出左去青e城搵阿ting,同佢食完m記之後就去左行街~
之後再去左海旁度傾計~冇幾耐就返屋企lu~
|