今日勁多野考~而且入hall考,不過超正~坐最尾~
我地先考PTH,考考下張善宜先返~之後考music~
再之後考英文listening~全部都唔識~之後小息~
跟住又再上去考中文!考完之後就放學做d日日做既野~
之後返屋企食飯~食完之後睇左陣電視,小5學生話悶~叫我去佢屋企~
之後就同媽B行左過去~我係天橋1路煲煙,1路睇住佢個0麥頭~
跟住去到停車場~佢俾既密碼冇個岩~好彩有人入ja~
之後又係,結果我地打俾佢,但打完之後就有人出黎~
跟住搭life上去,就見到佢係門口~之後入左入去整BVE~
跟住俾人迫左出廳睇碟...睇睇下無聊就走番入房打機~
大約5:50就走lu~
|