今日又係考試既日子,今日考bio同hist~今日行返黎個時係涌美見到陳耀輝~
到返到學校去完廁所就見到佢,佢真係快~但原來只係搭謝sir架車~
仲係係斜路度搭~幾步都唔想行~唉~之後就上去考試,個時威俾左飛煙我~
跟住考完之後就入左廁所同其他人煲~之後原本考試時間表寫hist係10:30開考~
但原來係打錯~10:00就開考~bio係miss張監考,但hist就係miss馮監考~
所以我同望少媚又出貓又傾計~之後就放學,去買左包M3煲~
返到屋企冇幾耐又出去青e城搵小5學生同媽B去食M記~
之後就去左海旁坐,跟住又行青衣城~大約2點幾就走~
之後係青E運動場見到MISS IP,之後就返左屋企打機~
大約5點幾阿媽打黎搵我叫我陪佢去青e城買電話~
但我著左套校服,踢拖咁去青e城~結果佢1返屋企就鬧我~
仲話,如果你係唔鐘意我呢個阿媽既~就以後都唔好搵我,當我死左~
個時我冇反應,費是理佢,佢唔理我仲好~唔使煩~正~
之後夜晚miss ho係icq on左,跟住我俾左本女人不壞男人不愛佢睇~
佢居然話冇睇過~最憎人講大話(maybe佢唔記得)
|