今日10點鐘起身,之後阿媽話去南北和食野生動物原本諗住唔去~ 點知細佬又話唔去,結果都係去~搭41A(HC1527)去 跟住食食下細佬去廁所,我收埋左佢個電話~ 之後佢出黎,我俾番個電話佢,結果我阿姨話龜殼~即刻勁興呀~ 原本都冇事既,可惜我細佬衰多口,結果好嬲咁走左 跟住由MK行去深水埗~跟住就搭HU360返屋企~ 之後阿爸未返就煲住煙先~跟住返到之後落街買野食~ 1買完阿媽就返到...唉~