今日考EPA...根本就係唔識~
考完之後就走左去煲煙,行到去之後李東燦打林樂傑
結果成班人圍住佢黎打~之後佢就走左,而我地煲完煙就落青衣城~
冇幾耐就見到李東燦,就住又呃9佢落去,之後我地影完相就走~
之後我,威同霖去左7仔避其他人就去左屈人寺
之後會合個時見到李東燥,結果拿拿臨走~
我,威,迓佬,方美寶,林樂傑同陳文軒走左入去門後面避佢
結果俾佢睇到我地,佢即刻拎d沙淋我地,林樂傑中正~
由於d沙大濕,搞到好滑個地下,迓佬都跌低左,其他人都跑唔到
之後跟唔到佢,但陳文軒話佢上左2樓~結果玩包抄~
之後見到佢,我,威,霖就即刻追住佢,結果我同霖冇氣~
威原本追到,仲cake到佢,可謂佢唔跌低,之後迓佬都有追
可惜都係追唔到,之後去中華,再上去恩牧堂,再去青梅樓等佢
傾左1陣間計就見到李東燦,我就追住,結果追到,但其他人就唔見哂
結果我唔夠打,佢淋d水落我個度,結果我打佢,就有人嗌警察黎啦
都唔知邊9個嗌,on9之後到霖佢地搵,結果搵唔到,就決定第2日先打~
之後去左m記食野,跟住返屋企,換3,坐1陣就入去
搭HF3648@58M入去,之後食飯,食完飯舅父就車我地返屋企~正^^
|