今日係2004年最後1日返學~今日考comp~考完之後就做問卷調查
之後因為我冇量體溫,所以miss ho留左我1陣~
之後其他人就去左火車頭等李東燦~而龍同霖就考口試~
我同林樂傑佢地去先~之後咁耐都唔見佢就去左青梅樓等佢~
等等下係斜路見到佢,就立即睇住佢,點知唔見左佢~
之後我,霖同龍係car park搵佢,而其他人就去左第2度搵
當我地上番上去之後,就見到佢,原本諗住首先搵其他人~
點知打1打電話又唔見左佢~之後搵番其他人,都話見到佢~
之後去番火車頭,都最後都係見唔到佢就去番青梅樓等佢~
等等下都係見唔到佢就走lu~行到落涌美miss ho冇啦啦打俾霖
原來係叫佢交DT功課~好彩我交左ja,結果又要等佢地~
就同威,龍去左某某小學搵小5學生~拎完cookies就走番去長康食m記~
食食下d仆街仔又黎痴餐~之後廷又拎左我部電話~
結果又要去涌美搵佢~之後同威去龍屋企樓下等龍
本來我唔會等佢地~因為佢地出葵芳~但龍有煙~所以就去~
等左幾鬼耐佢先落黎,條仆街居然話痾埋屎先落黎...
之後佢地走左,我就搵249M返屋企坐1坐先~再同小5學生出荃灣~
我地先去左城市中心,再行去綠揚坊~再去南豐食野~
食完之後行去愉景新城~最後搵243M返屋企~
返到屋企阿爸call我叫我陪佢買電話~跟住又出左青衣城~
原本阿爸心軟買S700i俾我架~點知阿媽又唔俾~唉~
之後阿媽返黎同阿爸講野,話住1日醫院去做手術...
|