今日朝早10點幾起身,之後食完「懶豬」之後就出左荃灣拎燕窩~
我突然之間失憶,唔記得沙咀道全邊,於是就打電話問人
結佢佢點左我係前1個站落車...之後行左過去荃錦行1陣
之後就搭409走~走個時我係城市中心見到某某人,佢好似我小學老師-曹老師~
結果想上前追問,可惜俾佢走左...之後返左屋企
跟住食飯,大約8點幾慧叫我落樓下傾計,之後9:30先落去~
傾左陣之後因為封場所以去左2樓,之後又因為要鎖門而去左金運出面~
之後我就走,而李潔怡同佢就黎啦,返到屋企冇幾耐就叫+2陪我,結果我去左長發
落樓個時佢地岩岩走...之後同佢傾左1陣之後就返屋企lu~
|