今日成11點先起身~之後就打機,跟住食飯~ 食完飯就出左荃錦行1陣,之後返黎坐1坐就出左去尖咀搵慧 其實原本我應該陪趙寶去陳南昌,但唔知點解突然之間唔想去,所以... 之後8:45走~坐左成個半鐘先返到去...唉~ *sorry呀趙寶,臨時放飛機