今日第1日返全日呀~唉~堂堂都係連堂,一定苦死~ 頭2堂中文堂,之後PHYS,再之後BIO~ 之後就lunch~咁樣上堂時間又好似過得幾快~好似只係上左3堂咁~ 我地第1次出去食~求求其其係m記度食~ 但阿廷佢地去左茶餐廳度食,早知唔買啦~ 食完就過去搵佢地~之後出黎個個司徙岩岩過黎~ 之後去左煲煙~煲左一飛就返學~ 之後3堂TT,真係易過~之後放學,衰銘又唔夾錢... 結果我落左去搵迓佬拎煙,之後返屋企lu~