今日又係堂堂都連堂,不過都好d,因為phys唔係~ 今日上左2堂英文,之後chem~ 再之後上maths~個miss謝係咁問我地明唔明白?清唔清楚?...真係煩... 之後lunch~搵唔到衰銘,決定我同阿霖買~ 去到士多見到趙寶,於是問左佢有冇先~可惜佢冇,結論都係要自己買~ 買完之後就買飯盒上樓食~阿廷同牛奶又話食m記,到最後咪又係食飯盒~ 食完佢地2個走左...我同阿霖繼續,煲完就返學 之後上phys同2堂中文,之後放學去左青衣村煲煙~見到燒賣...