辛苦既1日又黎啦...頭2堂係bio~
之後2堂eng~到最尾訓左一陣~
之後就2堂P.E.冇帶衫...罰跑圈tim~
之後到lunch~返上課室拎番d野就落涌美買麵~
買完之後原本我地上康華度食~點知個實q問我地幾多樓...
於是走番出黎,d實q幾時變得咁盡忠職守架?!
之後都係上左康和~阿霖一拎對筷子出黎...穿窿既...食完冇幾耐就煲煙~
煲煲下衰銘上左黎...煲完就返學校,之後上2堂佛學~
1堂測驗1堂訓覺同做隨肇~之後入hall週會~
4點4先完,完左仲要俾人番係hall度,因為我地佛學堂傾計...
搞到4點9先走得,之後去左康華既波檯度煲煙~之後就返屋企~
|