今日又係熱到痴線... 閱讀堂9秒冇啦啦走入黎話睇我地座位表喎...佢都on9既~ 我地都冇坐錯... 之後上phys,bio~再之後就係2堂chem~2堂maths~ lunch去左食泰國野~manyee同霖食同一碟野,牛奶嬲喎... 之後上左3堂eng~之後就放學返屋企~ 返到屋企訓覺,訓完就出葵芳食pizze~ 食完就行左陣,之後返屋企~