今日11點左右陪細佬出MK睇醫生,換衫個時有人打黎,原來係阿筠 我唔聽,之後搭ADS@44去旺中,冇幾耐就落左好旺角食野~ 食完就去左火車站行~行完就搭HT3601@44P返屋企~ 上車個時佢又打黎...去到深水埗佢又打黎... 細姨以為係總站出面落...結果佢自己落左車,我地係診所落 之後返屋企訓覺,訢完就搭AL@58M返屯門繼續訓...