今日舅父生日,話去葵芳飲茶 叫我去搵位,但我冇去... 結果阿公搵位...去到之後我見唔到佢地... 原來係正我前面...之後食到11點幾 食完就搭地鐵去太子買飛,買完就行去聯合廣場行街 行完就去火車站行~行完就落水渠道搭ATE@112搭銅鑼灣 之後係SOGO行,行完就其他地方行,買左隻公仔俾程程~ 行完之後就搭ATR@960返屯門食飯,食完就返屋企 返到屋企...佢又send sms黎...唉~聽日先覆佢啦...