今個禮拜第1日可以正正常常咁返學lu~ 返到去之後上去~頭2堂中文,miss謝話我冇帶新簿~ 我咪串佢:邊個話我冇帶呀?於是即刻拎本簿出黎囉... 之後2堂phys~悶到爆~之後2堂bio~調左去後面坐~ lunch~食腿麵~lunch之後就3堂TT,唔知係d麵既關係~ 定+2媽媽既涼茶...開始有d唔舒服,而且發燒... 所以一放學就返屋企訓覺~ 9點幾收到個sms同電話~算啦~我諗佢講得岩~