今日係藍球場排隊~因為要升旗~ 頭2堂係eng~要作文,阿糖坐左係我隔離~ 之後2堂chem~眼訓~再之後2堂maths~玩大風吹~調位 今次我又係坐最後呀~正~之後lunch~ +2媽媽整左d烏冬俾我食,thx~ 之後phys,同2堂中文,放學係學校門口同慧傾左陣計~之後返屋企換衫返大陸 搭左GN927@41A出太子~架車話係6點半開...6點9先黎~ 7點幾,阿筠朋友打黎= = 8點幾,過關~過完關要換車... 9點幾,塞車~塞到傻...塞到11點幾先落車~之後去左食野~食完就返屋企~