呢排都冇打過日記tim... 今日頭2堂中文,作文...之後maths同bio~ 小息之後就phys,阿唐同阿霖累到我罰左出去坐= = 結果2堂係度訓覺~佐次次都俾sun sir叫醒 之後lunch,十仔同迓佬係學校門口等我同阿霖 之後上左康貴煲煙~煲煲下叫阿廷幫我地買定麵... 之後煲左2飛就返學校lu~ lunch之後3堂TT,頭個堂玩同傾計,第2堂就訓,最尾個堂係又訓又玩... 咁就放學啦...之後同阿廷返屋企~