今日又要sat test,因為開媽遲左起身,結果要讓佢用廁所先
所以今日我約牛奶8:15去到m記,實際係8:15先出門口
8點半先去到,係m記食左d野,係咁意望下本書就返去lu~
頭個節測中文,算係識啦,不過唔知作得岩唔岩,之後就phys
溫左咁耐,都係得個吉,好多都唔係好識...測完就同+2,升升搭車出荃灣
因為升升買野食,所以又走左班車,去到現代岩岩好1點
等到搭4先入得去,今日只係睇video無奈...派筆記又係英文版
問佢有冇中文,佢話冇...屌那星...人地講到明要中文架ma
你俾1張紙我都好丫,紙都冇張,仲衰過上次...補完就過左千色店
送升升搭車,個時我就差d中頭獎,中左個二獎,有撻不明物體跌落我隻手度
之後去左廁所洗手,之後係銀龍食野,食食下嘉倫黎左,之後我就返屋企
洗番個頭先入屯門,係葵芳買左2本漫畫,之後搭58M(JU9958)
好耐都冇搭過超豪,今次仲行屯門公路tim,可惜...部車其實唔算慢
但個波箱好似壞壞1,經常性聽到轉波既聲音,轉完1次又1次...
係屯門食飯,食完飯8點9先走,之後同+2去長發食糖水,原本衰銘話黎
不過都係唔黎得,司徒又話去,點知原來成點幾先得...結果都係得我地2個去食
如果得我地2個既話,次次都係講學校呀,CE既野,今次又唔例外...
食到11點3左右先走,返到屋企成11點8 lu~
|