今日原本可以冇野做,全日係屋企休息 但現代改左時間,結果又要去補習 12點半同+2出左荃灣食野,1點先出去荃灣 食完就係附近行左陣,之後諗住早3個字上去 但我地已經排到好後...好彩今堂係video 坐邊都係1樣,臨入去前打俾升升,原本佢唔知今日要返 放左之後就係千色店個邊行左陣,行到5點3左右就返屋企lu