cursorshelp


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

>囍]`Justin Bieber=]
>囍]`;;;I Love Justin Bieber-]
avrilyan520
暱稱: ♥ Nok Yan ♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-11-28
2009-11-28
2009-11-26
2009-11-20
2009-11-14
文章分類
全部 (183)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
disneychannel
M00V
王友良XG
花樣
宥嘉香港後授會
柏豪XG
線上MSN
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 183
留言總數: 338
今日人氣: 0
累積人氣: 13091
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


1 week 分類: 未分類

#2009-10-12#Mon
今日系操場早會~跟住無啦啦落雨-_______-
第1堂系PE*打波~整到隻手T^T
第2堂系普通話~同旭明send短信-]
第3堂系英文~做聆聽-]
第4堂系聖經~個老師勁搞笑呀^___^
lunchtime~同呀琪傾計同埋自己系到睇書-]
第5堂系中文~測驗聆聽
第6堂系音樂~老師冇番~睇戲-]
放學補測Math~1次ok晒^___^
跟住等埋屎屎~跟住1齊走-]
跟住行左一陣~跟住番屋企-]
#2009-10-13#Tue
皓仔生日快樂喔^____^
今日好彩可以去到禮堂+____+
第1堂系人文~老師比左d工作紙比我地做~做得吾系好好-_____-
第2堂系英文~又系做聆聽-]
第3堂系Math~悶呀-]聽吾明老師講咩-____-
第4堂系中史~okla~有專心上堂-]
lunchtime~又系同呀琪傾計同埋自己系到睇書-]
第5堂系中文~測閱讀~吾夠時間做喔-____-
跟住系無聊既堂-]
放學去買鞋~買左$50-]跟住番屋企~
PS Mr.s做左我呀哥~勁開心呀-]
#2009-10-14#Wed
關霆呀哥生日快樂^_____^
今日第1堂系視覺藝術~畫畫~老師話我畫得好^____^
第2堂同埋整pizza~好味呀-]
小息呀哥問我攞pizza~旭明同呀哥都話好食~勁勁勁開心呀^___^
第4堂系電腦~做堂課-]
lunchtime同自己既朋友玩-]
第5堂系人文~測驗-]okla得啦~
第6堂系英文~又系做聆聽-]
放學~番屋企-]
#2009-10-15#Thu
今日第1堂系~物理~測驗~okla-]
第2堂系Math~又系吾知老師講咩-]
第3堂系人文~睇戲-]
第4堂系中文~作文-]
lunchtime~補習英文-]
第5堂系化學~同旭明send短信-]
第6堂系英文~去左MMLC聽歌^____^勁正呀-]
放學~比老師全班留堂~勁無奈囉`點解一定系罸我地班咼-___-*
跟住落元朗搵家姐~跟住買珍珠奶茶飲-]跟住番屋企^___^
PS 聽日同家姐去哈佬喂呀-_____________________-
#2009-10-16#Fri
今日1起身勁吾舒服呀~番到就早會-]
今日第1堂系Math~吾舒服~訓左-]
小息吾舒服~喊左`勁辛苦呀-__________-
第2堂系生物~又訓
第3堂又系Math~訓左1陣~跟住頂吾住~早退左-]
跟住去左睇醫生~跟住話我消化不良同埋我可能食錯野-]
跟住番屋企~訓左3次教-]
#2009-10-17#Sat
系屋企~勁悶呀-]
#2009-10-18#Sun
今日番教會~10點幾搵呀琪-]
跟住去食野~跟住我食藥~難食-]
跟住去搵嘉峰~佢黑左勁多呀-]
跟住番教會~勁悶呀-]但系識左3個女仔`
完左~跟住同呀琪落元朗-]
買左勁多野-]跟住番屋企*
跟住系屋企睇吸血新世紀-]好浪漫同埋好感人呀^_____________^
Buster-]


 

2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


2009-10-10 分類: 未分類

#2009-10-9#Fri
今日7點幾先起身"late左勁多呀-_____-*
跟住今日系操場到早會-]企左勁奈囉~
第1堂系Math~勁悶呀-]
第2堂系生物~做工作紙"寫勁多字呀`
第3堂又系Math~畫畫同埋左野-]
第4堂系中文~閱讀測驗"吾夠時間呀-_____-
Lunchtime做Math功課同埋有d野搞到我好開心-]
第5堂系英文閱讀~又系到畫畫同埋又系有d野搞到我開心呀^___^
跟住系共創~勁悶呀~跟住系到諗野-]
放學落YL搵家姐~跟住我買左M記番屋企食-]
細佬黎左~佢變左好多呀-___-
細佬-]
跟住冇咩好打-____-*
ps 下面個張紙系我上堂無聊畫同埋寫嫁[有D系我自己作嫁]

#2009-10-10#Sat
今日全日系屋企~勁睇電視-_______________-
同埋系youtube睇左一段野"個令妹好勁同埋好cute呀-^____^-


2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


3 Days 分類: 未分類

#2009-10-2#Fri
今日同呀琪去左唱K~
跟住我地左同呀哥行街^____^
[仲有見到旭明同埋幾小學同學]

#2009-10-3#Sat
各位~中秋節快樂喔^____^
今日朝早屋企人買左早餐番黎食~
跟住冇咩野講~
夜晚煲燭~玩得幾開心^___^
 
#2009-10-4#Sun
呀琪~生日快樂^__^
今日番教會~okla-]
跟住上堂比Albert話我:次次都著咁令~但系永遠都系著涼鞋-____-我o晒呀-0-
加上今日教睇畫~哈哈~原來我容易睇-]
跟住去左趙巧屋企~開Party-]
幾好玩啦~跟住4點幾我搵我媽咪
跟住落元朗~見到黃翠~跟住去搵我Dad-]
PS"我依家想學AvrilLavigne呀^___^
AvrilLavigne

 

2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天


2009-9-30 分類: 未分類

#2009-9-30#Wed
今日朝早有對孖仔系到叫我姐姐-]佢地勁得意嫁^__^
第1堂系視覺藝術~畫畫*覺得畫得幾令^___^
第2堂同埋第3堂系家政~做cakecake
幾好味呀-]今次做得好快呀~有進步呀-]
第4堂系電腦~系facebook玩心理測驗
玩我系邊個女藝人-]點知系AvrilLavigne-]
我系好鐘意佢-]但系個個心理測驗話
[我系一個好cool同有個性既人咼]
比某人話我cool囉-]我系吾系真系好cool呀?__?
lunchtime食cake^___________^
第5堂人文~同旭明send短信-]
第6堂英文~同熙熙*呀廷*呀琪*屎屎一齊玩-]
佢地講個D野好搞笑呀^___^
放學~好快番左屋企-]
番到屋企~教呀妹吹牧童笛-]
我吹左手林峯既歌^___^但系我吹得吾系好好呀-]

2009 年 9 月 23 日  星期三   晴天


3 Days 分類: 未分類

#2009-9-23#Wed
今日第1堂系視覺藝術~個老師勁煩呀
第2堂同第3堂系家政~做cakecake
幾好味啦-]
我同呀琪請左比好多人食
有呀彤*角x*TB*謝玉*屎屎*呀哥*輝輝*
小旭*呀琛*肥仔*熙熙*文仔*仲有嫁-]
佢地都話好食-]我下次要努力呀^_____^
第4堂系電腦~做堂課-]
lunchtime~比呀琪同屎屎啦我去A班搵謝玉-_________-
第5堂系人文~我悶呀-]
第6堂系英文~同呀琪寫紙仔~
放學番屋企~
唉.....依家有好多個問號系我心裹面呀~永遠解吾到呀-]
呀琪*你講左1樣野比我知~但系吾知系咪真-]
但系我希望系真囉^_________^
我今日既心情^______^
#2009-9-24#Thu
第1堂系物理~勁想訓教呀-]
第2堂系Math~老師講D野聽吾明囉-_________________-
第3堂人文~專心上堂>田<
第4堂中文系~又系專心上堂.....哈哈-]
lunchtime~冇食野
D幾日次次都同屎屎and呀琪去搵謝玉
同埋
熙熙同呀琛講個D野搞到我勁O囉-]
第5堂系化學~做實驗-]
第6堂系英文~勁悶呀-]
今夜食pizza呀~勁正呀^___^
我今日既心情^______^

#2009-9-25#Fri
今日要系出面到企~勁熱囉-]
第1堂系Math~悶呀-]
第2堂系生物~睇風景-_____-
第3堂又系Math~測驗~好彩有旭明張紙...哈哈
吾該晒呀~明哥-]
第4堂系中文~老師冇番-]s0冇上堂~搞到勁悶呀-]
Lunchtime~有食野-]跟住同屎屎and呀琪一齊玩-]
跟住同康康玩>田<同埋呀琪講左D野~搞到我勁O呀-]
第5堂系Language Arts  睇電影-]
聯課系共創~又系吳sir教-]3 years呀...哈哈^田^
我今日既心情^______^