#2009-10-12#Mon
今日系操場早會~跟住無啦啦落雨-_______-
第1堂系PE*打波~整到隻手T^T
第2堂系普通話~同旭明send短信-]
第3堂系英文~做聆聽-]
第4堂系聖經~個老師勁搞笑呀^___^
lunchtime~同呀琪傾計同埋自己系到睇書-]
第5堂系中文~測驗聆聽
第6堂系音樂~老師冇番~睇戲-]
放學補測Math~1次ok晒^___^
跟住等埋屎屎~跟住1齊走-]
跟住行左一陣~跟住番屋企-]
#2009-10-13#Tue
皓仔生日快樂喔^____^
今日好彩可以去到禮堂+____+
第1堂系人文~老師比左d工作紙比我地做~做得吾系好好-_____-
第2堂系英文~又系做聆聽-]
第3堂系Math~悶呀-]聽吾明老師講咩-____-
第4堂系中史~okla~有專心上堂-]
lunchtime~又系同呀琪傾計同埋自己系到睇書-]
第5堂系中文~測閱讀~吾夠時間做喔-____-
跟住系無聊既堂-]
放學去買鞋~買左$50-]跟住番屋企~
PS Mr.s做左我呀哥~勁開心呀-]
#2009-10-14#Wed
關霆呀哥生日快樂^_____^
今日第1堂系視覺藝術~畫畫~老師話我畫得好^____^
第2堂同埋整pizza~好味呀-]
小息呀哥問我攞pizza~旭明同呀哥都話好食~勁勁勁開心呀^___^
第4堂系電腦~做堂課-]
lunchtime同自己既朋友玩-]
第5堂系人文~測驗-]okla得啦~
第6堂系英文~又系做聆聽-]
放學~番屋企-]
#2009-10-15#Thu
今日第1堂系~物理~測驗~okla-]
第2堂系Math~又系吾知老師講咩-]
第3堂系人文~睇戲-]
第4堂系中文~作文-]
lunchtime~補習英文-]
第5堂系化學~同旭明send短信-]
第6堂系英文~去左MMLC聽歌^____^勁正呀-]
放學~比老師全班留堂~勁無奈囉`點解一定系罸我地班咼-___-*
跟住落元朗搵家姐~跟住買珍珠奶茶飲-]跟住番屋企^___^
PS 聽日同家姐去哈佬喂呀-_____________________-
#2009-10-16#Fri
今日1起身勁吾舒服呀~番到就早會-]
今日第1堂系Math~吾舒服~訓左-]
小息吾舒服~喊左`勁辛苦呀-__________-
第2堂系生物~又訓
第3堂又系Math~訓左1陣~跟住頂吾住~早退左-]
跟住去左睇醫生~跟住話我消化不良同埋我可能食錯野-]
跟住番屋企~訓左3次教-]
#2009-10-17#Sat
系屋企~勁悶呀-]
#2009-10-18#Sun
今日番教會~10點幾搵呀琪-]
跟住去食野~跟住我食藥~難食-]
跟住去搵嘉峰~佢黑左勁多呀-]
跟住番教會~勁悶呀-]但系識左3個女仔`
完左~跟住同呀琪落元朗-]
買左勁多野-]跟住番屋企*
跟住系屋企睇吸血新世紀-]好浪漫同埋好感人呀^_____________^
Buster-]
|