#2009-9-18#Fri
今日又戴口罩-]唉..都吾知幾時好番~
今日第1堂系Math~悶呀
第2堂系生物~幾好啦-]
第3堂又系Math~同小行send短信^____^
第4堂系中文~抄詞語~勁攰呀-______________-
跟住lunchtime~同呀琪一齊食飯-]
跟住同屎屎傾心事^___^
跟住English Arts~悶同埋好火囉-]
妖...好心D人講左就應啦-]
跟住去禮堂~幾好呀-]
跟住諗住吾留嫁~但系比呀伯捉住-]
4:30先走得~跟住番屋企-]
我好開心可以見到你呀^_____________^

#2009-9-19#Sat
今日7點幾同屋企人去錦田食早餐~
跟住去掃貨~跟住去左睇醫生-]
跟住等攞藥~等左10 min -_________-勁奈呀~
9點幾番屋企~跟住食藥T^T
今日冇咩野打=___=
ps 今日去街食泰國菜^_______^
好多呀-________-
|